Дії Застрахованої особи при настанні страхового випадку:
1. Звернутись до лікаря-координатора за телефонами, вказаними в індивідуальній сервісній картці та узгодити з ним свої подальші дії.
2. При зверненні, повідомити наступні дані:
- номер індивідуальної сервісної картки;
- прізвище, ім'я, по-батькові;
- місце знаходження та контактні телефони;
- суть медичної проблеми, з приводу якої потрібно надати допомогу.
3. Дотримуватись всіх рекомендацій, які надасть лікар-координатор.
Необхідні документи для виплати страхового відшкодування:
- заява Застрахованої особи на виплату страхового відшкодування;
- паспорт;
- довідка про присвоєння ідентифікаційного номера;
- договір страхування;
- листок непрацездатності, оформлений згідно з чинним законодавством;
- виписка з історії хвороби та/або амбулаторної картки із зазначенням дати звернення, повного діагнозу, переліку медичних послуг, лікарських засобів та/або медичних матеріалів, призначених у зв'язку із даним захворюванням, завірена штампом медичного закладу, підписом та печаткою лікуючого лікаря;
- оригінал фінансового документу (фіскального чеку, товарного чеку, квитанції до прибуткового касового ордеру або банківської квитанції) про оплату вартості отриманих послуг, лікарських засобів та/або медичних матеріалів, копії ліцензії та свідоцтва платника податку медичного чи іншого закладу, що надав послуги Застрахованій особі - окрім державних і відомчих закладів;
- інші документи згідно з договором страхування.