Дії Застрахованої особи при настанні нещасного випадку:
1. Звернутись в компетентні органи, офіційні державні та відомчі органи, організації (службу швидкої медичної допомоги, органи пожежної охорони, відомчі аварійні служби тощо).
2. Негайно повідомити Страховика про настання страхового випадку за телефонами: +38(044) 501-90-31, +38 (044) 430-41-37 та узгодити з ним свої подальші дії.
3. При зверненні, повідомити наступні дані:
- номер договору страхування;
- прізвище, ім'я, по-батькові;
- місце знаходження та контактні телефони;
- детальний опис обставин випадку та його наслідків.
4. Дотримуватись всіх рекомендацій, які надасть Страховик.
Необхідні документи для виплати страхового відшкодування:
- заява на виплату страхового відшкодування;
- паспорт;
- довідка про присвоєння ідентифікаційного номера;
- договір страхування;
- листок непрацездатності, оформлений згідно з чинним законодавством;
- висновок відповідного закладу, визначеного діючим законодавством, про встановлення групи інвалідності;
- виписка з історії хвороби та/або амбулаторної картки із зазначенням дати звернення, повного діагнозу, переліку медичних послуг, лікарських засобів та/або медичних матеріалів, призначених у зв'язку з нещасним випадком, завірена штампом медичного закладу, підписом та печаткою лікуючого лікаря;
- оригінал фінансового документу (фіскального чеку, товарного чеку, квитанції до прибуткового касового ордеру або банківської квитанції) про оплату вартості отриманих послуг, лікарських засобів та/або медичних матеріалів. Копії ліцензії та свідоцтва платника податку медичного чи іншого закладу, що надав послуги Застрахованій особі (окрім державних і відомчих закладів);
- акт про нещасний випадок, оформлений належним чином;
- інші документи згідно з договором страхування.